Публикаций
1 900
Подписчиков
2,02 млн
Подписки
1 105
Сайт:
http://www.pink-horsepower.com/
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
We gotta watch our selves @sugadugga1988 & @jazzy_j5 out here.. they laced our shit last night. That was that pure ️tho lol
Камерон Джилз в Instagram - фото
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
U won’t die.. but I do endorse this message. #Beware lol
Камерон Джилз в Instagram - фото
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
“Yea bro (@sugadugga1988) she DM’d me the same shit.. Then we (that’s not the prayer sign) it’s a high 5 this time
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
Fuck he mean he tanning @sugadugga1988
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
I Was making my own little video minding my biz, and this Nigga @sugadugga1988 is mad I’m from old Harlem.. hating cause I can wiggle PAUSE!!! You 2 tough for TV Nigga. I’ll 2 piece a nigga and moon walk off the set. Fuck you talking bout🕺
Камерон Джилз в Instagram - фото
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
Not knocking anyone’s hustle. But if the tops are white or glass jars, or has a dipset eagle on it. It’s not from us.. heads up pause, shop pink-horrsePower.net @pinkhorsepower @fleefarmsexotics
Камерон Джилз в Instagram - фото
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
Columbus 2001 Yo @itschubbiebaby we on a real 24yr run, Music not included #WeUseToGetInOhio 4 real.. #UwasntThere
Камерон Джилз в Instagram - фото
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
When they make you take ya post down cause they say that you’re sending the wrong message. 🥲
Камерон Джилз в Instagram - фото
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
Happy bday.. to the best player on da planet.. love bro bro 🦅🦅🦅@easymoneysniper
Камерон Джилз в Instagram - фото
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
Wanna thank Viacom/MTV For seeing the vision but more importantly knowing my worth. Rap/Movie/Fashion/P**sy.. And Now about to be #TVkilla #BigBagCollector
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
Yo @sugadugga1988 I don’t care if it’s ya crib or not, let me know u in da room. Dont sneak up on me like that.. and so what, I fuck that Luther joint 🤷‍♂️
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
Yo @sugadugga1988 we up. Our turn..pardon us please and thank you.. @fleefarmsexotics @pinkhorsepower #TheCamdemic this thxgiven @jonnyshipes @cinematicmusicgroup
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
@sugadugga1988 ..yo @p_hef why u ain’t shoot that nigga Side bar: Pause..this whole vid
Камерон Джилз в Instagram - фото
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
Happy fucking 21st bday to my son @_the_notorious_cdg you grew up to be a great young man. I’ll be in Vegas tonight. If u want u can meet me out here and I’ll send the jet and get you the best Pussy money can buy nigga.. lol j/k love u man!! #GilesGreatNess #BigLilFlee
Камерон Джилз в Instagram - фото
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
Casino @sugadugga1988 @pinkhorsepower @fleefarmsexotics #WhiteAirBoys
Камерон Джилз в Instagram - фото
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
Y’all gonna apologize or nah?! I figured y’all wouldn’t 🤷‍♂️ For those that don’t understand, I told people Karin civil been robbing people, they said I was lying. Now she just lost a court case to another female, now they say Karin is foul. When I said it…I was hating.. she also robbed Joyner Lucas for the same exact amount she did my guy @darealdukedagod 60k.. what a co-winky-dink
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
Keep lying on me.. I promise!!!! I will be the most ignorant nigga you ever seen. And I might bring someone you love to help me expose you. Don’t fuck around. Last warning..
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
That pussy fucked him up so bad he wrote a timeless hit. What kind of pussy was that back in 1963. Send it in if y’all find out
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
So my last days on set were approaching, and I had to get all my ideas out to everybody before they started treating me like a rapper again. My last meeting was with @brandy and @naturi4real .. As you can see im pressed for time before they kicked me off the set. I was telling them about the biggest shit ever and they acted like I was buggin.. it was gonna be called “Rico Tasha & Big Moesha” Rico and Tasha get outta jail at the same time, get mad keys and some how they got the older Moesha to transport along the east coast. I even told them I can do my own stunts. (My shoe came off and stayed in character..killed it) They wasn’t feeling it. Y’all lost. 🤷‍♂️lol.. But you can watch their show on ABC next month @queensabc I’ll keep y’all in da loop if any of my shows gets green lit
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
Only knew craps, never played Celo, even asked “why is it 3 dice”.. then started fronting on me. Talking bout ..she’s rolling head cracks, she’s good wit the fever(meaning she rolled a 5) etc. I personally took offense when she said she was rolling Deadies.. WHAT THW HELL YOU KNOW ABOUT DEADIES?!.. she won $5200. I ask for $200 back (which is proper etiquette) she said “where they do that at?!! then she threw the “WestSide” in my face. I blame @rayj he had to teach her all this shit. @queensabc …and another thing.. stop tryna use my/dipset lyrics against me, and don’t ever diddy bop off like that again!!!
Камерон Джилз в Instagram - фото
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
Unless it’s a show or party. Catch me traffic
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
Nigga @sencity730 said this me at 70.. 🤷‍♂️🤷‍♂️ #ItsTheBreadForMe
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
Dear female fans. I love you all.. sincerely. With that being said, things are starting to open back up and shows are being booked. As a planet we are coming out of a pandemic, covid still lingering, that new delta joint flying around…and an assortment of other germs. I’m gonna have to insist that you please keep your panties and under garments to your self. I’m horned and I appreciate the fact that you would take them off mid show for me to have, but it’s just not safe at the moment. Let’s do what’s right. I love y’all but let’s be smart about this SB: I should play short stop for the Yankees, them reflexes sharp
Камерон Джилз в Instagram - фото
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
Girl: Yo flee let’s take a trip Me: where Girl: To a safari, I went online and got the brochure Me: Nah.. I already did that Girl: huh? When nigga?! Me: when I lived in my natural habitat. Harlem in da 90’s. It was a fucking jungle Girl: Bye Cam Me: 🤷‍♂️ @dipsetnewyork @benjart @joeavianne
Камерон Джилз в Instagram - фото
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
So I accidentally drank @therealeve juice. Mind you I didn’t know it was her juice. She said I should have known because it had her name on it. The name of the the juice was “Apple and Eve” .. she said I violated and I owe when I’m not filming. Didn’t know it would go this far. And Eve for your info since you tryna be funny your Ruff Ryder not D-Block @sencity730 you said something like this might happen @queensabc
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
Yo @brandy shorty told me to ask you can you sign her? I told her I’d give you da message. So you gonna sign her or nah? @the6showw with the Gas 93 premium, adlibs by @2geez @theyogibaran @barney_macfly #AfterTheClubAuditions
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
I want to apologize to everyone in Philly at the show. My flight was delayed 3hrs then we flew around an additional 2hrs because of weather. I really want to say sorry to all the essential workers for not making it, I know how hard y’all work and what you’ve guys been thru the last couple years, and also to everyone who was involved in putting this together loveonthelinephilly Mental Wellness Festival @ncetsorg & @breedstudiophilly … I will try my best to make this up to y’all , again my deepest apologies. @blakeleimarie @kara_gallonb
Камерон Джилз в Instagram - фото
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
Y’all dumb MF’s Keep sprinting when it’s a marathon. I know @brandy gonna be mad, she wanted to post it first…but you shouldn’t have made fun of me yesterday #Longevity #Aquarius Sh*t @virgie_og
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
Let me start by saying I’m just here to do my part. I’m just a small fish in a big pond. I come early, leave late and walk a straight line.. so I want to state my displeasure with @brandy being in my trailer at 6am rummaging threw my personal garments, then question me about my lyrics. Look at this point “computers Putin” is part of urban history. You just sing along and don’t ask questions. Did I ask you @brandy who you “wanted to be down with” I like the song, I sing it I mind my business. Very unprofessional @queensabc lol @nikkrokkshair #GetmGirl
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
How it all started!! Starring Myself as Nino Brown @sugadugga1988 as G Money, @pop_vazquez as da studder man and @pinkhorsepower as FreeBase lol.. “And the bixches.. Oohhhhh lawwdd the bixches ””” Pink-HorsePower.Net
Камерон Джилз в Instagram - фото
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
@mendeecees “Yo Flee how it feel? Pause” Me: What? Mendeecee: To be sucker free? Me: Marvelous #Harlem #SuckerFreeZone
Официальный инстаграм аккаунт Камерона Джилза
I don’t know why @brandy doesn’t see my vision 🤷‍♂️ #OneyOne lol @nikkrokkshair